Servicii foto-video

Filmari si fotografieri nunti Galati
Filmari si fotografieri nunti Galati

sâmbătă, 9 august 2014

Cine-i David si cine-i Rares?

 Nu mi-e dat prea des sa fotografiez gemeni si tocmai de aceea sunt extrem de incantat de ocazia ivita. Am ajuns la ei plin de "chef de shooting" dupa preweddingul cu Irina & Alex si nu am stat prea mult pe ganduri. Am pus aparatele foto la treaba si la un moment dat m-am oprit contrariat....daca ma intorc cu spatele cateva clipe si cineva le schimba locul, eu de unde mai stiu cine-i David si cine-i Rares? :)))))) Glumesc, binenteles, aproape ca si parintilor le venea greu sa-i deosebeasca imbracati si atunci ce pretentii aveam eu care-i vazusem de cateva minute. Dragalasi foc si chiar haiosi prin miscarile de maini si picioare au stat cumintei sa-i fotografiez inainte de a pleca spre biserica.
Sa cresteti frumos, sanatos cu minte si cuminti!!!!!
Fotograf: Daniel Stanciu


Fotograf botez Galati
Fotograf nunti Galati

Filmari botez Galati







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu