Servicii foto-video

Filmari si fotografieri nunti Galati
Filmari si fotografieri nunti Galati

joi, 14 august 2014

Trash the Dress Lavinia & Bogdan | august 2014


     Poate cea mai dinamica pereche intalnita pana acum, cea mai veche relatie inainte de casatorie, cea mai implinita familie si de ce nu, cea mai dornica de trash the dress. 
      Lavinia si Bogdan si-au facut nunta anul trecut si din diverse motive au amanat sedinta foto trash the dress pentru vara lui 2014. Ei zic ca a fost cea mai buna alegere facuta tinand cont ca nu noi i-am oferit serviciile la nunta. Noi zicem ca am avut noroc sa intalnim o pereche atat de potrivita si pregatita pentru astfel de sedinte foto. Rezultatul este magnific, zic unii, extraordinar, zic ei si exceptional, spunem noi. 
      Sunteti printre cuplurile mele de suflet si de aceea va asigur ca o sa ne amintim cu placere peste ani unii de altii. Ca fotograf la botezul copilului vostru m-am simtit ca facand parte din familie iar ca fotograf la sedinta voastra trash the dress m-am simtit ca fiind unul dintre prietenii vostrii apropiati. 




 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu