Servicii foto-video

Filmari si fotografieri nunti Galati
Filmari si fotografieri nunti Galati

vineri, 8 august 2014

Sesiune prewedding | Irina & Alex | 4 iulie 2014

    O zi ce mi-o doresc la toate sesiunile foto. O pereche ce degaja o energie extrem de pozitiva, Irina si Alex,  doua persoane intr-adevar indragostite pana peste "urechi" :) ,frumosi si inocenti in sufletul lor, au raspuns chemarii mele la o sesiune foto prewedding avand si purtand pe fete acele emotii ce nu le ai decat daca iubesti cu adevarat si esti la cateva ore de momentul cand spui DA in fata ofiterului de stare civila. Imi vine sa le dau LIKE incontinu relatiei lor si sa-mi doresc pe viitor cupluri la fel de "iubarete" care sa fie ele insele si atunci cand fotograful indreapta camera spre ei. 















    Am inceput timid cu sedinta foto parca sa nu-i deranjez de la starea lor de "bine", i-am lasat in voie sa-si declare iubirea si habar nu am cand au trecut 3 ore. M-au vrajit si mi-au dat o asa de buna dispozitie incat am uitat cum trece timpul si ca numai peste 2 ore trebuia sa ajung la un botez (care s-a dovedit o continuare a starii de bine...urmeaza postari cu 2 "bb" gemeni). Nunta a fost a doua zi, parca copiata la indigo cu prima...va multumesc Irina si Alex ca m-ati ales fotograful vostru de nunta si va doresc, sincer, asa sa fiti mereu, voi insiva in orice zi a vietii voastre.

Daniel Stanciu photography
Fotograf nunta Galati: Daniel Stanciu

Fotograf nunta: Daniel Stanciu

Fotograf de nunta: Daniel Stanciu

Fotograf: Daniel Stanciu


Fotograf nunta Braila: Daniel Stanciu

Fotograf nunti: Daniel Stanciu

Filmari nunti Galati


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu